Cumu Candy Affetta i vostri Denti?

Prima, andemu à ricunnosce a manera chì i vostri denti funzionanu.I vostri denti sò fatti di trè strati primari:

Smaltu, Dentina è Pulpa.L'esmalte hè a capa esterna dura chì prutegge i vostri denti da i danni, cumpostu principalmente di fosfatatu di calciu.A dentina hè una capa più suave sottu à l'esmalte, face a maiò parte di a struttura di u dente.A polpa hè a strata più interna di u dente chì cuntene i vini sanguini è i nervi.

Cumu Candy Affetta i vostri Denti

Quandu manghjate dolci, u zuccheru interagisce cù certi batteri in a bocca, pruducia l'acidi demineralizzanti di l'esmalte.In un prucessu cunnisciutu cum'è demineralizazione, sti acidi striscianu i minerali essenziali da l'esmalte di i vostri denti.Quandu l'esmalte hè debilitatu, i vostri denti sò assai più suscettibili à cavità, chì ponu purtà à u dulore.Sensibilità, carie, è eventualmente perdita di denti se ùn hè micca trattatu.

Cumu Candy Affetta i vostri Denti2

In più di causà cavità, i dolci pò ancu purtà à a gingivite, chì hè a inflamazioni di e gengive per l'accumulazione di plaque.A placca hè un film appiccicosu di battìri chì si forma nantu à i vostri denti quandu manghjate caramelle, alimentandu i batteri di a placca è facendu cresce.

Certi Cunsiglii per evitari l'effetti di u zuccheru nantu à i denti di i zitelli

1. Beie assai acqua

L'acqua aiuta à prevene a carie di i denti lavandu l'acidi dannosi è i batteri chì attaccanu i denti.Evite e bevande zuccherate cum'è soda, bevande sportive è acque aromatizzate.U zuccaru di sti bevande pò ancu chjappà i denti di u vostru zitellu è porta à a carie dentale.

Cumu Candy Affetta i vostri Denti3

2. Brush and Floss prima di lettu

L'Associazione Dentale Americana ricumanda

spazzola (www.puretoothbrush.com) per dui minuti sanu almenu duie volte à ghjornu per mantene e cavità. Cina Extra Soft Nylon Bristles Kids Toothbrush fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

Cumu Candy Affetta i vostri Denti4

3. Limite u vostru intacke à più di 25-35 grammi di zuccaru aghjuntu per ghjornu.

4. Visita u dentista almenu duie volte à l'annu.

Video aghjurnatu: https://youtube.com/shorts/AAojpcnrjQM?feature=share


Postu tempu: Dec-08-2022