Quantu spessu duvete cambià u vostru spazzola di denti?

Sè vo avete cura di i vostri denti, probabilmente avete qualchì quistione per u vostru dentista, cum'è quante volte duvete cambià u vostru spazzole di denti è chì succede s'ellu ùn rimpiazzate micca u vostru spazzole di denti in una basa regulare?

Ebbè, truverete tutte e vostre risposte quì.

Quandu rimpiazzà a vostra spazzola di denti?

Hè simplice per determinà quandu rimpiazzà i scarpi rossi o vestiti sbiaditi.Ma quantu spessu duvete rimpiazzà a vostra spazzola di denti?

Tuttu dipende di u vostru usu, salute è preferenze.Prima di spazzola di novu, cunzidira s'ellu avete bisognu di un novu spazzole di denti.

Parechje persone mantenenu i so spazzole di denti oltre a data di scadenza.Ùn lasciate micca chì u vostru spazzole di denti ghjunghje à u puntu duv'ellu hà stranamente sparse setole, bordi usurati, o, peghju, un odore funky.I dentisti suggerenu di cambià a vostra spazzola di denti ogni trè o quattru mesi.

图片1

Perchè hè impurtante rimpiazzà a vostra spazzola nantu à una basa regulare?

  • Dopu à circa trè mesi di usu, u spazzole di denti ghjunghje à a fine di a so vita è ùn hè più efficace per a pulizia intornu à a superficia di i denti, è questu hè ancu applicà à i capi di spazzole nantu à i spazzole elettrici.
  • Un altru mutivu per rimpiazzà u vostru spazzole di denti ogni trè mesi hè chì e setole di u vostru spazzole di denti sguassate cù u tempu.I setole usurati sò più abrasivi nantu à e vostre gengive, chì ponu causà recessione prematura di gomma è inflammazioni.
  • Setole usurate ponu causà sanguinamentu di gengive.

I spazzole, cum'è tuttu u restu, anu una durata di conservazione, cusì seguite quandu avete compru u vostru ultimu spazzole di denti o testa di spazzola di denti è marcate in u vostru ghjurnale o calendariu.Allora sapete quandu hè u tempu di rimpiazzà.Sustituitu u spazzole di denti regularmente hè bonu per a nostra salute orale.

Se u vostru spazzole di denti diventa usuratu, irregolare, o split or toothpaste addiventa intaccatu in e setole, pò dannà e vostre gengive, cusì rimpiazzà.


Tempu di posta: Jul-07-2022