Cumu sguassate i vostri denti?

Utilizà u filu dentale o un filu d'acqua elettricu pò aiutà à prevene a malatia di a gengiva rimuovendu i pezzi di l'alimentu è a placa da i vostri denti.A placca hè una massa di battìri chì si accumula nantu à i denti è hè a causa principale di e malatie gengivali, cum'è a gengivite è a periodontitis, è ancu a cavità dentale, a carie di i denti è u cattivu alitu, per quessa, hè impurtante di custruisce u filu dentale in a vostra rutina dentale di ogni ghjornu.

Cumu sguassate i vostri denti 1

Per u filu dentale China Products Oral Care Dental Floss Mint Floss fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)per caccià effittivamenti a placca da i vostri denti senza causà danni à e vostre gengive, avete bisognu à esse sicuru d'utilizà a tecnica curretta.I seguenti cunsiglii vi aiuterà à floss i vostri denti bè.

 

1. Rompe un pezzu di filu dentale Cina Prudutti di Cura Orale Disposable Dental Floss fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)circa 18 pollici di longu.L'ughjettu hè di utilizà un segmentu pulitu di filu per u spaziu trà ogni dente, cusì assicuratevi chì avete abbastanza.

How to Floss Your Teeth 2

2. Imbulighjate a maiò parte di u filu intornu à u dettu mediu di una manu è una piccula quantità nantu à u dettu mediu di l'altra manu.

 China Dental Floss Oral Perfect Tooth Cleaner fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

Cumu sguassate i vostri denti 3

3. Utilizendu una lunghezza di filu trà 3 cm è 5 cm, mantene u filu strettu trà i vostri ditte è infila u filu à traversu i spazii trà i vostri denti.Trascinate delicatamente u filu dentale trà i denti in un muvimentu di zigzag.U travagliu cù cura intornu à a basa di i denti vicinu à a gomma è attenti à ùn lascià u filu snap entre i denti per evità di causà danni o sanguinamentu.

Cumu sguassate i vostri denti 4

4. Repetite per ogni gap trà tutti i vostri denti usendu una lunghezza pulita di filu per ogni gap.Work cun cura è metudicu intornu à a bocca per assicurà chì ùn mancate micca i denti è ùn vi scurdate di floss a parte posteriore di ogni dente. .

Cumu sguassate i vostri denti 5

Cina Igiene orale Cura Dental Floss Picks fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)


Tempu di Postu: Dec-15-2022