Cumu mantene a vostra spazzola da i batteri?

U spazzole di denti cuntaminatu pò causà a recurrenza di l'infezioni chì, in cunseguenza, risultatu in malatie parodontali.

Sè vo site cum'è a maiò parte di a ghjente, probabilmente guardate u vostru spazzole di denti in una tazza o un supportu di spazzole di denti ghjustu accantu à u lavabo in u vostru bagnu, ma hè questu u megliu postu per mette?

1669886492282

Cina Eco-Friendly Toothbrush Custom Factory Toothbrush è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

U spazzola di i denti hè vitale per l'igiene orale, i spazzole di denti sò stati rappurtati cum'è una fonte per a crescita, a ritenzione è u trasferimentu di i microbi.

Cunsiderate tutti i germi chì sò in u vostru bagnu, è pensate quantu faciuli ponu accede à a vostra spazzola.Seguendu i passi ghjusta per almacenà u vostru spazzole di denti, pudete mantene a bacteria luntanu è a bocca pulita.

I batteri è i microbi si piglianu i spazzole da: Cavità orale di l'utilizatori.Ambiente umitu di u spazzola di denti.Da l'ambienti in quale i spazzole di denti sò almacenati.Chjavutu in un coperchiu di plastica, guardatu in un porta spazzola spartutu, mantinutu vicinu à a toilette.

1669886512778

Dopu chì avete finitu di lavà i denti, pudete esse prontu à sputà è à andà, ma assicuratevi di piglià prima u tempu di sciacquate a spazzola.Questu lavarà i detriti è l'eccessu di pasta di denti.

Quandu si cunsiderà induve mette u vostru spazzole di denti, pruvate à dà un pocu di spaziu da u toilette.Si deve esse piazzatu almenu trè metri di distanza, è avete ancu pruvà à impedisce u vostru spazzole di denti da tuccà altre spazzole.

1669886526895

Ùn deve mai guardà a vostra spazzola in un cuntainer chjusu o ermeticu, postu chì i batteri amanu l'umidità è prusperanu in questu ambiente.Invece, mette a spazzola in una tazza o un supportu in una pusizione verticale per assicurà chì si secca bè.Evite di mette in un cassetto o un armariu, ancu.

Se sente chì u vostru spazzola di denti hè stata contaminata - o s'ellu hè statu trè mesi da a vostra ultima spazzola nova - hè ora di scambià a vostra spazzola esistente per una nova.Se notate setole sfilacciate o altri danni prima che il periodo di tre mesi sia scaduto, andate avanti e scambiatelo prima.

1669886544237

Una bocca sana hà bisognu di un spazzole di denti pulito è sanitariu, è pigliate u tempu per assicurà chì avete guardatu u vostru bè, pudete assicurà chì pulite i vostri denti in u più efficace pussibule.

1669886568231

China Professional Teeth Whitening Sensitive Toothbrush fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

 Vedio aghjurnatu:https://youtube.com/shorts/QxKbhVBs_ys?feature=share


Postu tempu: Dec-01-2022