Cumu aduprà u raschiu di lingua?

Tramindui i scrapers di lingua è i spazzole di denti ponu eliminà i battìri nantu à a lingua, ma a maiò parte di i studii anu truvatu chì l'usu di un scraper di lingua hè più efficau cà l'usu di un spazzole di denti.

Cumu aduprà u raschiu di lingua 1

A lingua hà a più quantità di battìri cumparatu cù l'altri parti di a bocca.Tuttavia, a maiò parte di a ghjente ùn piglia micca u tempu per pulisce a so lingua.A pulizia di a lingua vi aiuterà à evità a carie dentale, u cattivu alitu, è assai di più.

Cumu aduprà u raschiu lingua 2

Selezziunà un strumentu di raschia lingua.Pò esse curvatu à a mità facendu una forma di V o avè un manicu cù un bordu arrotondatu in cima.

Cumu aduprà u raschiu di lingua per pulisce a lingua:

1.Stick out to language as far as you can.Place u to scraper lingua versu u spinu di a to lingua.

2.Press u scraper nantu à a vostra lingua è spustà versu u fronte di a vostra lingua mentre applicà pressione.

3.Run u scraper lingua sott'à acqua calda à smachjera ogni debris è batteri da u dispusitivu.Sputate l'eccessu di saliva chì pò esse accumulatu durante u scraping lingua.

4.Repeat i passi da 2 à 5 parechje volte più.Cum'è necessariu, aghjustate a vostra pusizioni di raschi di lingua è a pressione chì applicate per prevene un riflessu gag.

5.clean u scraper lingua è guardà lu per u prossimu usu.Pudete scaccià a lingua una o duie volte à ghjornu.Sè vo gag durante u prucessu, pudete wat à scrape a lingua prima di manghjà u colazione per evità vomiting.

Aghjurnà u Video:https://youtube.com/shorts/H1vlLf05fQw?feature=share


Tempu di post: 13-Jan-2023