Mantene a vostra bocca sana: 6 cose chì duvete cuntinuà à fà

Spessu pensemu à l'abitudini di salute orale cum'è un tema per i zitelli.I genitori è i dentisti insegnanu à i zitelli l'impurtanza di lavà i denti duie volte à ghjornu, manghjendu menu dolci è beie menu zuccherati.

Avemu sempre bisognu di attaccà à sti abitudini quandu avemu invechjatu.Brushing, flossing è evitendu u zuccheru sò uni pochi di suggerimenti chì ci cunvene ancu avà, chì altri abitudini ci vole à esse più cuscenti quandu avemu avutu l'usura di i denti?Fighjemu un ochju.

图片1

1. Brushing Routine - duie volte à ghjornu
Cum'è l'età, i nostri denti è e gengive cambianu, chì ponu esse bisognu di un cambiamentu in a nostra tecnica di spazzola.Scelta di una spazzola di denti chì si cunvene à a dulcezza di i nostri denti è di e gengive, o spazzola menu vigorosamente, sò cose chì avemu bisognu di cunsiderà è cambià.

2. Flossing - U più impurtante
A spazzola ùn face micca u travagliu di pulisce in ogni locu nantu à i vostri denti.A flessibilità di u flossing hè chì pudete lascià passà trà i denti à vuluntà è caccià i detriti alimentari da trà i denti cun facilità.Micca solu, ma hè ancu assai bonu per sguassà a placca cumparatu cù un spazzola di denti.

图片2

3. Aduprà dentifricu fluoru
U fluoru hè un ingredientu essenziale in a prevenzione di a carie dentale.Quandu avemu invechjatu, pudemu sviluppà a sensibilità dentale.Se a sensibilità dentale si trova, pudemu sceglie un dentifricu cù un valore di abrasione di dentina (RDA).In generale, a maiò parte di i dentifrici cù l'etichetta "denti sensibili" anu un valore RDA più bassu.

4. Aduprà un colpu di bocca adattatu
Mentre a maiò parte di i collutori sò pensati per rinfrescà u soffiu, ci sò ancu collutori chì sò antibatterici è aiutanu à mantene e nostre gengive sane per prevene a carie.Ci sò ancu colutori di bocca specialisti chì ponu aiutà si spessu sperienze a bocca secca per via di i medicazione.

图片3 

5. Sceglie Nutritious Food
Ch'ella sia 5 anni o 50 anni, e vostre decisioni dietetiche affettanu a vostra salute orale.E nostre scelte alimentari duveranu seguità un livellu bassu di zuccheri processati è raffinati.Una dieta ricca di frutti, verdura, cereali integrali è proteine ​​​​magre hè bona per a salute dentale.Inoltre, limità u vostru cunsumu di cibi è bevande zuccherati hè una bona decisione.

6. Mantene Check-Ups Dental Regular
Mantene una bona igiene orale hè essenziale per una bona salute orale, ma hè ancu impurtante di ricurdà di avè cuntrolli dentali regulare.Durante i controlli di rutina, u vostru dentista esaminerà currettamente a bocca per detectà qualsiasi prublemi iniziali cù i vostri denti è gengive.Hè ancu una bona idea di mantene i nostri denti puliti quant'è una volta ogni sei mesi per vede un sorrisu più bellu.


Tempu di Postu: Aug-31-2022