Prudutti di cura orale - Spazzola di denti è Floss

di più è più ricca vita materiale, ghjente dinù paganu più è più attenti à a qualità di vita.Scaffali di supermercati, una varietà di prudutti di cura orali, pienu di belli cose in l'ochji, diversi media in ogni locu per vende tutti i tipi di prudutti di cura orali, questu hè a tecnulugia muderna per portà i benefici, ma s'ellu tante scelte vi portanu ancu u currispundente. cunfusione?Quantu sapete di a larga varietà di prudutti di cura orali funziunali è suddivisi?Chì sò adattati per u so propiu usu?Avete usatu u pruduttu di cura orale ghjustu è abbagliante?

Prima, fighjemu un ochju à a spazzola di denti

U spazzole di denti hè un strumentu di pulizia chì usemu ogni ghjornu.Per l'scelta di a spazzola di denti, ùn sò micca sapè s'ellu l'amici di u gruppu anu mai sentitu un malu di testa assai quandu si stavanu davanti à u scaffale di i denti, soprattuttu per l'amici chì anu difficultà à sceglie.

In fatti, in l 'analisi finali, u spazzola di denti hè solu capelli molle è capelli duru, cum'è usu di ogni ghjornu, sceglite spazzola di denti molle hè abbastanza, capelli molle per i gengivali, Ma s'ellu ci hè più calculus, a situazione di gomma hè megliu, qualchì volta avemu vi ricumanderà ancu di sceglie una spazzola di denti di capelli mediu, In ogni casu, hè necessariu di attentu à l'intensità di l'usu per prevene danni secundarii à i gengivali per via di a qualità di spazzola di spazzola.

图片1

A propositu, cunsiglii di frequenza di rimpiazzamentu di spazzole di denti Amway:

L'Academia Americana di Scienze Dentali (ADA) ricumanda chì almenu un spazzole di denti sia rimpiazzatu per 3 à 4 mesi, perchè u spazzola si usa è cambia più spessu, rendendu inefficace.

Un altru mutivu hè chì i battìri nant'à u residuu di spazzola di denti è ripruduzzione, farà u spazzole di denti "sporcu", u travagliu di sterilizazione ùn hè micca fattu bè, u spazzole di denti hè uguali à una altra fonte di contaminazione orale.

Ma in fattu, ùn hè micca necessariu aderisce à u standard di 3 mesi, certi persone si spazzolanu i denti assai duru, sentu cum'è spazzola una pignatta, questu ùn hè micca un bonu abitudine, l'usura di u spazzole di denti hè ancu assai grande, stu tipu. di a spazzola di denti di a ghjente deve esse rimpiazzata più diligently.

Allora u standard per rimpiazzà una spazzola di denti hè:

Prima di tuttu, vulemu seguità u standard di basa di 3-4 mesi è un cambiamentu.

Siconda, s'ellu si trova chì a deformazione di e setole, a curvatura di a grande zona o u culore di e setole di culore diventa ligera, deve esse rimpiazzata.

Infine, i spazzole di denti di i zitelli sò cunsigliati per cambià più freti di quelli di l'adulti.

图片2

Dopu parlà di u filu,

Ùn ci hè micca parechje persone chì usanu u filu dentale oghje, è certi amichi cù denti relativamente chjuchi pensanu chì l'usu di u filu farà cresce u distaccu, (l'usu currettu di u filu ùn hà micca fà u distaccu più grande. Perchè u dente stessu hà una certa quantità. "muvimentu" naturali, pò spustà ligeramente avanti è avanti, u filu pò aduprà stu "muvimentu" facilmente in è fora; u filu stessu serà deformatu, pianu, più faciule per passà per u spaziu strettu. Inoltre, ùn spinghje micca troppu duru. Quandu u flossing , dannu i gengive è causanu sangu di gengive. Se u flossing hè difficiule di "slide" in i denti, a situazione pò migliurà dopu à a pulizia per via di l'accumulazione di u calculus.) In fattu, l'usu di u filu hè ovviamente più dannusu. chè toothpick, à u cuntrariu, floss hè un assai idiali aparechju pulizia denti, pulizia denti, sguassate i manciari incrustati.Floss ponu facirmenti ghjunghje sin'à i denti stretti chì ùn ponu esse puliti, caccià effittivamenti i residui di l'alimentu trà i denti, i denti puliti in profonda, è ùn dannu micca e gengive, sicuru è affidabile.Dunque, manghjate faciule per tappa i denti di l'amici, hè cunsigliatu per piglià u nostru filu dentale cun voi, in casa o in viaghju.

图片3

Tempu di u filu: u floss deve esse usatu una volta à ghjornu, soprattuttu dopu à cena.

Populazione applicabile: quandu e cundizioni permettenu (in particulare in u mediu è i ghjovani senza grande spaziu dentale), u filu dentale deve esse usatu quantu pussibule, chì hè favurèvule à u mantenimentu longu di a salute orale.Scelta di u filu: sceglite u filu hè una preferenza persunale, in fattu, finu à chì utilizate u so metudu, ogni tipu di filu pò sguassà in modu efficace a placca, u tartru.

U flossing ùn hè micca un sustitutu per u spazzolu di i denti è u collu di bocca.

Floss hè un materiale dispunibile, per piacè ùn riciclà micca.

Assicuratevi di cumprà una marca regulare di floss, per ùn fà micca u filu stessu è i denti di gum anu dannu.

图片4


Tempu di post: 19-10-2022