Sei cause di sanguinamentu di gengive

Sì spessu sanguinate mentre lavate i denti, pigliate in seriu.U situ web di a rivista Reader's Digest riassume sei motivi per u sanguinamentu di gengive.

Sei cause di sanguinamentu di gengive 1

1. Gum.Quandu a placca s'accumula nantu à i denti, i gengive sò inflamati.Perchè ùn hà micca sintomi cum'è u dulore, hè facilmente ignoratu.Se ùn hè micca trattatu, pò avanzà à a malatia parodontale chì distrugge u tessulu gingival è porta à a perdita di i denti.

Sei cause di sanguinamentu di gengive 3

2. Fumà.I fumatori avianu un risicu più altu di sanguinamentu di gengive.I fumi inalati lascianu tossine irritanti nantu à i denti è sò difficiuli di sguassate per spazzola, è causanu peghju funzione di gomma è sanguinamentu.Inoltre, i fumatori anu indebolimentu in a risposta immune à l'infezzione, è a guariscenza di i tissuti è l'approvvigionamentu di sangue ponu influenza negativamente a salute gingivale.

Donna depressa chì fuma

3. Malnutrition.Una dieta equilibrata è diversa hè a chjave per prumove una bocca sana.

Image antica: malnutrizione di u populu di a fame cubana

4. Alcune donne sviluppanu gingivitis estrogenu durante a menstruazione, è i cambiamenti hormonali durante a gravidanza pò ancu aumentà u risicu di gingivitis o periodontitis.

Giovane donna cù menstruazione dolorosa riposata in u lettu

5. Traumu.A gingiva hè un tessulu abbastanza morbidu chì pò dannà si aduprate un cepillo di denti duru, causendu gonfiore è sanguinamentu.

Sei cause di sanguinamentu di gengive 8

Fabbrica di prudutti - Produttori è Fornitori di prudutti di Cina (puretoothbrush.com)

6. Piglià qualchi medicazione.Certi medicazione di prescription pò aumentà u risicu di sanguinamentu di gengive.L'antiepilettichi, l'antihypertensivi è l'immunosuppressori ponu causà gonfiore gingival è sanguinamentu.Inoltre, l'antihistaminichi, i sedattivi, l'antidipressanti è l'antineuropatichi ponu causà a pruduzzione di saliva ridutta è a bocca secca, chì pò ancu causà gingivitis.

Sei cause di sanguinamentu di gengive 7

China Biodegradable Toothbrush OEM Toothbrush fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

Verificate u video:  https://youtube.com/shorts/qMCvwx-FEAo?feature=share


Tempu di post: 23-mar-2023