L'igiene dentale per u zitellu

L'igiene orale in i zitelli hè un tema chì mantene parechji genitori svegliu di notte.Ùn hè micca sicretu chì i zitelli ùn fate micca assai attente à l'attività di cura in questa zona.Cumu incuragisce un zitellu à lavà i denti?È cumu si deve esse fattu per ottene u risultatu previstu di l'azzioni pigliate?In questu articulu truverete risposte à tutte e vostre dumande.

Pigliate cura di a cavità orale di u vostru zitellu da i primi mumenti

Hè assai impurtante chì a mucosa è a gomma sò pulite ogni ghjornu, altrimente pò causà bacteria è virus à multiplicà.Hè megliu fà questu in a sera, è sempre prima di andà in lettu.Ci hè una spazzola di silicone.Basta à mette nantu à u vostru dito indice è trascinate nantu à e gengive, i guance è a lingua di u zitellu parechje volte.

 L'igiene dentale per u zitellu 1

www.puretoothbrush.com

Eccu e qualità superlative di u spazzole di silicone per u zitellu

  1. Cuncepitu in una forma cilindrica unica
  2. Silicone di qualità alimentaria trasparente è premium
  3. Spazzola per le dita in BPA

Cina Silicone Handle Anti-Slip Kids Toothbrush fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

L'igiene dentale per u zitellu 2

Se ùn avete micca capitu bè cumu utilizà un spazzole di denti di u zitellu per pulisce i denti di u vostru zitellu, eccu i passi chì pudete seguità:

Aduprate un panno pulito per pulisce e gengive di u zitellu.Siate gentile mentre sguassate, è ùn trascurate micca a zona sottu a regione di labbra.Fate questu aiutarà à riduce l'accumulazione di bacteria in a bocca di u vostru zitellu.

Bagnate a spazzola di denti per i zitelli, immergendula in acqua calda per uni pochi di minuti.Stu passu hè essenziale per ammorbidisce e setole più.

Aduprate una quantità di pasta dentale chì hè a dimensione di un granu di risu.Sicondu l'Academia Americana di Pediatria, l'usu di sta quantità di pasta dentale hè cunsigliatu finu à chì u vostru zitellu hè di circa 3 anni.

L'igiene dentale per u zitellu 3

Quandu u vostru zitellu diventa più attivu è passa in a zitella, cunvince à stà fermu abbastanza longu per lavà i denti hè una sfida.Ma questu ùn significa micca chì l'igiene orale deve esse cascata à a strada!Sè vo avete difficultà per mantene l'attenzione di u vostru zitellu durante a spazzola, cunzidira questi cunsiglii:

  1. Permette à u vostru zitellu di sceglie u so spazzola di denti o cumprà una cù l'imaghjini di u so caratteru TV preferitu.
  2. Mantene e cose divertenti - incorpore una canzone stupida o ballu in a vostra rutina, o fighjate un video di u so caratteru TV preferitu chì si spazzola i denti.

Soprattuttu, stà calmu.S'è vo avete arrabbiatu o frustratu, u vostru zitellu cumincià à teme a so rutina di spazzola perchè sanu chì hè u tempu chì u so babbu o a mamma a perde.U puntu di spazzola à questa età hè di stabilisce abitudini sani.È hè difficiule di fà quandu tutti sò stressati è pienghjenu.

L'igiene dentale per u zitellu4

VIDEO AGGIORNATO: https://youtube.com/shorts/ni1hh5I-QP0?feature=share


Tempu di Postu: Dec-22-2022