L'effetti di u zuccheru nantu à a salute orale: cumu impacta i nostri denti è gengive

Sapete chì u zuccheru hà un impattu direttu nantu à a nostra salute orale ?Tuttavia, ùn hè micca solu dolci è dolci chì avemu bisognu di preoccupari - ancu i zuccheri naturali ponu causà prublemi per i nostri denti è gengive.

Sè vo site cum'è a maiò parte di a ghjente, probabilmente vi piace indulge in dolcezza di tantu in tantu.Mentre i dolci è i prudutti di pane sò innegabilmente diliziosi, hè impurtante per esse cuscenti di l'effetti negativi chì u zuccheru pò avè nantu à a nostra salute orale.In questu post di blog, avemu da piglià un ochju più vicinu à l'effetti di u zuccheru nantu à a salute orale è furnisce qualchi cunsiglii per mantene i vostri denti è gengive sani.

Cumu u zuccheru porta à a carie dentale?

Puderete esse sorpresu d'amparà chì micca solu u zuccheru in dolci è dolci pò purtà à a carie dentale.Qualchese carbuidrati, cumpresu u pane, u risu è a pasta, ponu scumpressà in u zuccheru in a nostra bocca.Quandu succede questu, i batteri in a nostra bocca si alimentanu di zuccaru è pruduce l'acidi.Questi acidi attaccanu i nostri denti, purtendu à a carie.

In più di pruvucà a carie dentale, u zuccheru cuntribuisce ancu à a malatia di gomma.A malatia di a gengiva hè una infizzione di e gengive chì pò eventualmente purtà à a perdita di i denti.I zuccheri prumove a malatia di a gomma alimentandu i batteri chì causanu l'infezzione.

图片2

Chì pudete fà per prutegge i vostri denti è gengive?

l U megliu modu di prutezzione di a vostra salute orale hè di praticà boni abitudini di igiene orale.Significa spazzolà i denti duie volte à ghjornu cù dentifrici fluorurati, flossing ogni ghjornu, è visitate u vostru dentista regularmente.

l Pudete ancu riduce l'ingesta di zuccaru manghjendu una dieta nutritiva è evitendu snacks è bevande zuccherati.Quandu si manghja zuccaru, spazzola i denti dopu per sguassà l'acidu da i vostri denti.

l Seguindu sti cunsiglii, pudete aiutà à mantene a vostra bocca sana è evità l'effetti dannosi di u zuccheru nantu à i vostri denti è gengive.

Parolle finale

A salute orale hè una parte integrante di a salute generale è u benessere.Hè ancu una grande parte di a nostra prima impressione di l'altri.Per esempiu, quandu avemu surrisu, a ghjente vede i nostri denti prima.

U zuccheru hè un cuntributore maiò à a carie dentale.Quandu manghjate l'alimenti zuccarati, i batteri in a bocca cunvertisce u zuccheru in acidi.Questi acidi poi attaccanu i vostri denti, causendu cavità.E bevande zuccherate sò soprattuttu dannusu perchè ponu bagnà i vostri denti in l'acidu.Fortunatamente, pudemu minimizzà l'effetti di u zuccheru nantu à a salute orale, cum'è riducendu a quantità di zuccaru in i nostri dieti è spazzola è sguassate regularmente.


Tempu di posta: Jul-07-2022