L'impurtanza di a dieta di i zitelli per a prutezzione orale

Ciò chì hè impurtante cunsiglii è guida per i zitelli è i caretakers, in quantu à a so salute orale.Alcune di e cose chì sapete digià sò l'impatti chì e vostre scelte dietetiche anu da a salute di u vostru zitellu, è cumu per mantene a so igiene.

U zitellu asiaticu sorridente cù dui denti di latte di u zitellu.U zitellu felice in a famiglia asiatica.

Unu di i temi più impurtanti chì avemu da parlà per mantene a salute orale curretta per i zitelli, l'adulescenti è l'adulti di tutte l'età hè e vostre scelte dietetiche chì fate.

Per mantene una bona salute orale.Ci hè uni pochi di cose chì duvemu sempre fà, una di quale hè di manghjà l'alimenti ghjusti è sani per ogni persona.

Ritrattu di una zitella chì manghja frutti in cucina

Vulemu assicurà chì vi damu una infurmazione curretta nantu à quali cibi ponu mette in un risicu più altu o i vostri figlioli in un risicu più altu per pruduce qualcosa chjamata cavità.I cavità seranu un prublema cù i vostri denti induve i battìri crescenu nantu à elli è, sfurtunatamenti, li facenu più debuli, è sò più propensi à avè mal di denti o altri prublemi chì ponu sviluppà da una cavità.

dieta di i zitelli per a prutezzione orale 2

Avemu parechje difesi contru à avè forma di cavità.Alcuni di elli si spazzolanu è passanu u filu, cum'è avemu discututu.L'altri sò a vostra saliva naturale.A vostra propria saliva è spit cuntene assai elementi è nutrienti diffirenti per pudè mantene a vostra salute orale.

dieta di i zitelli per a prutezzione orale 4

China Products Oral Care Dental Floss Mint Floss fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

Hè impurtante di pudè parlà di quali cibi è bevande puderanu avè quantità più altu di zuccaru in elli è cumu per pudè fà queste scelte un pocu più salutari.

Una di e manere di fà scelte più sani in u circondu di e bevande zuccherate hè di avè u zuccheru cù un pocu di acqua in questu o puderia micca avè aghjustatu zuccheri.Mentre chì ci sò parechje persone chì anu soda è altre bevande carbonatate, ciò chì, sfurtunatamenti, queste bevande sò un elementu di acidità.L'acidità hè e bolle reali è a carbonatazione in a soda.Stu ambiente àcitu hè ciò chì pò, sfurtunatamenti, rende u dente più capaci è in più risicu di avè una cavità.

a dieta di i zitelli per a prutezzione orale 5

Cina Igiene orale Cura Dental Floss Picks fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

U più tempu chì a bevanda carbonatata cù l'acidu o u zuccheru hè nantu à u dente senza esse spazzolata o pulita per altri mezi, più alta hè a probabilità di sviluppà una cavità.Vivemu in un mondu induve ci sò parechje scelte diffirenti chì pudete fà nantu à l'alimenti chì voi è i vostri figlioli pudete avè.

Hè impurtante di pudè capisce ciò chì alcune di e cunsequenze puderanu esse per queste.

Avè cibi chì sò più duru, stickier, chewier, cum'è caramelle duru è altre cose chì sò assai dolci, mette i nostri denti in un risicu aumentatu di sviluppà è fà cavità, o ancu, sfurtunatamenti, rompe i denti.

dieta di i zitelli per a prutezzione orale 6

Hè assai impurtante per i zitelli, in particulare quelli di età più chjucu chì puderanu esse denti, per esse manghjatu solu l'alimentu o cose chì sò adattati per a dentizione.

Un'altra cosa impurtante da tene in mente quandu avete cibi più masticatori o più appiccicosi hè chì vulemu assicurassi chì lavamu cù acqua o spazzolemu i denti subitu dopu.

a dieta di i zitelli per a prutezzione orale 7

China Teeth Care Antibacterial Toothbrush Factory Breath Fresh è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

Un altru tema impurtante in a discussione attuale di a dieta hè di avè qualchì tipu di scelte intornu à u latte maternale per i zitelli.Hè assai sanu è cunsigliatu da parechje urganisazioni in a professione medica è dentale per i zitelli è i zitelli per avè u latte materno finu à l'età ghjusta. 

Video aghjurnatu:https://youtube.com/shorts/4z1fwOK_wjQ?feature=share


Postu tempu: Apr-13-2023