E cose nantu à i denti stringhjenu

Ci hè qualcosa chì fate chì puderia esse a causa di stringhje i vostri denti di notte?Puderete esse sorpresu di qualchi di l'abitudini di ogni ghjornu chì parechje persone anu chì ponu causari di grinding denti (chjamatu ancu bruxism) o facenu i denti grinding.

Cause di ogni ghjornu di i denti grinding

Un abitudine simplice cum'è chewing gum puderia esse unu di i motivi chì vi stringhje i vostri denti di notte.Chewing gum ti abitua à stringhje a mascella, facendu più prubabile di fà cusì ancu quandu ùn masticate micca.

L'altri abitudini chì ponu purtà à u bruxismu include:

1.Masticà o muzzicà un lapis, penna, stuzzicadenti o un altru ughjettu.Chewing gum o nantu à l'uggetti in tuttu u ghjornu pò avè u vostru corpu abituatu à chjude a mandibula, aumentendu a probabilità di cuntinuà à stringhje i musculi di a mandibula ancu quandu ùn site micca masticatu.

2.Consuming cafeine in foods or drinks such as chocolate, cola or coffee.A cafeina hè un stimulante chì pò aumentà l'attività musculare cum'è a mandibula.

3.Smoking cigarettes, e-cigarettes è chewing tabacco.U tabacco cuntene nicotina, chì hè ancu un stimulante chì affetta i signali chì u vostru cervellu manda à i vostri musculi.I fumatori pesanti sò duie volte più prubabile di strincà i denti - è facenu più spessu - cà i non fumatori.

4.Drinking alcolu, chì tende à fà i denti grinding peggiu.L'alcoolu pò interrompe i mudelli di u sonnu è alteranu i neurotrasmettitori in u vostru cervellu.Questu pò attivà i musculi per iperattivà, chì pò esse risultatu in i denti di notte.A disidratazione, spessu u risultatu di l'alberi pisanti, pò ancu cuntribuisce à i denti.

5.Snoring, in particulare l'apnea di u sonnu pò esse ligatu cù i denti chì si sgridinu di notte.I ricercatori ùn sò micca chjaru esattamente perchè, ma parechji pensanu chì hè dovutu sia à l'eccitazione (per via di l'apnea obstructiva di u sonnu) chì aumentanu a risposta di u stress di u corpu o l'inestabilità di e vie aeree chì attivanu u cervellu per stringhje i musculi di a mandibula per stiffen a gola.

6.Taking certi antidipressanti, medicazione psichiatrica o droghe illegale.I medicazione cum'è questi travaglianu nantu à i neurotrasmettitori è e risposti chimichi di u vostru cervellu, chì ponu influenzà a risposta musculare è attivanu i denti grinding.A volte un cambiamentu di medicazione o dosa pò aiutà.

图片1

Perchè i Denti Grinding hè un Prublemu è cumu si risolve?

Grinding i vostri denti regularmente pò dannà, rompe è scioglie i vostri denti.Puderete ancu sperimentà u dolore di denti, u dolore di a mandibula è u mal di testa da a macinazione notturna.

Finu à pudè rompe u vostru abitudine è i denti grinding stops, cunzidira di portà una guardia dentale mentre dorme.Questa guardia buccale cuncepitu per prevene i denti grinding at night mette una barriera o un cuscinettu trà i vostri denti superiori è inferiori.Questu allevia a tensione di a mandibula è aiuta à prevene l'usura di l'esmalte è altri danni chì a macinazione pò causà.

Se ùn avete micca danni à i denti o dulore severu, pudete pruvà prubabilmente un guardianu dentale over-the-counter mentre travagliate per piantà l'abitudini chì provocanu u vostru bruxismo.


Tempu di Postu: Sep-07-2022