Ci sò parechje malintesi per i vechji chì portanu denture

In a vita di ogni ghjornu, a dentatura mobile hè diventata una necessaria per a maiò parte di l'anziani chì mancanu di denti.Sicondu i dati pertinenti, un numeru considerableu di anziani portanu attualmente dentiere.A protesi dentale pò aiutà e persone anziane à ricustruisce a so funzione di masticazione orale è avè u bonu appetite.In ogni casu, se i denturi ùn sò micca curati bè, ponu esse un risicu di malatie cardiache, ipertensione, diabete, stomatite di denture, pneumonia bacteriana è altre malatie.Arcuni di i seguenti malintesi, hè l 'anziani spessu apparisce quandu portanu dentures, spergu à causari vigilance di tutti.China Ultrasoft Bristle Toothbrush Manual Factory Toothbrush è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

protesi mobili 1

Prima, l'anziani spessu facenu i seguenti dui errori quandu portanu dentiere:

1. Ùn caccià i vostri dentiere mentre dorme

Per salvà u prublema, assai anziani ùn sguassate micca e so denture quandu dorme.Questa pratica di l'anziani pone un periculu oculatu per a so propria salvezza.E persone anziane portanu denture per dorme è causanu danni à l'esòfuru quandu i denturi distaccati entranu in l'esofago.S'elli sò inghiottiti in u stomacu, se ùn sò micca sguassati prontu, ponu ancu causà sanguinamentu è perforazione in u stomacu.Puderia ancu ferite à l'altri organi, è pò ancu bluccà dopu à l'ingressu à l'intestinu chjucu, minacciandu a vita.

2. Purtate un paru di denture finu à a fine

Certi anziani anu purtatu un inseme di denture per un bellu pezzu, sò abituati à questu, è sò riluttanti di pagà più per un novu, perchè ùn anu micca riluttante di rimpiazzà.Stu cuncettu è pratica ùn hè micca currettu, in fattu, purtendu dentures per troppu longu accellerà l'absorzione di l'ossu alveolar.RISULTATI Senza una pusizioni fissa per sustene a denture, hè difficiule di stallà una nova denture, è ùn pudete micca rimpiazzà si vulete.Per quessa, a dentatura amovibile hà una vita di serviziu limitata è necessitanu un rimpiazzamentu regulare.Hè ricumandemu di ricuperà a nova dentatura ogni cinque anni o più.

protesi mobili 2

Siconda, l'anziani deve esse attentu à e cose quandu portanu dentiere:

1. Quandu si portanu denture per a prima volta, ci hè spessu una sensazione di corpu straneru in a bocca, saliva aumentata, ancu nausea, vomitu, pronuncia pocu chjaru è masticazione inconveniente.Questu hè un fenomenu normale.Mentre li portanu, i sintomi spariranu gradualmente.

2. Pick and wear dentures deve esse pratica di pacienza, truvà e regule, micca impaciente per coglie è wear.Hè megliu spinghje u bordu di a dentatura è ùn tirà micca a fibbia per evità a deformazione.Quandu si portanu denture, l'applicazione di a manu porta in u locu è poi muzzicà, mai aduprà i denti per muzzicà in pusizioni, per ùn dannà a dentatura.

3. Hè ricumandemu di ùn manghjà pastu dura per a prima volta.Duvete pratica à manghjà cibi dolci prima è poi masticate gradualmente cibi più duri è croccanti dopu l'abitudine.

4. Dopu à a prima denture, pò esse una tenerezza di a mucosa, ancu l'ulcera mucosa, deve esse esaminata.Se ùn pudete micca seguità, pudete saltà temporaneamente a dentatura è mette in acqua fridda.In ogni casu, a dentatura deve esse purtata parechje ore prima di a visita per chì i punti d'offerta ponu esse identificati accuratamente è esse facilmente mudificate.

5. Dopu à i pranzi, i dentures deve esse sguassati è puliti prima di vèstinu, per evitari a deposizione di residu di l'alimentariu nantu à a denture.Prima di andà in lettu, sguassate i vostri denti, sfracciate cù pasta di denti o acqua saponata, è poi mette in acqua fridda, ùn fate micca in acqua fogera o disinfettante.

6. Dopu avè purtatu denture, si senti incunificatu, duvete verificà è mudificà in u tempu.Ùn purtate micca, è ùn hè micca cunsigliatu per un bellu pezzu.Altrimenti, a dentatura ùn puderà micca aduprà per via di cambiamenti orali.

7. Dopu avè purtatu i denti, vai à l'uspidale ogni sei mesi à un annu per trattà u prublema per assicurà a salute di l'urganizazione di supportu.

8. Dopu avè sguassatu i dentures, spazzole a superficia adiacente di e denti è i denti veri in bocca cù u residu residuale di l'alimentariu per evità caries.China White avanzata Toothbrush Soft Toothbrush per Adulti fabbrica è pruduttori |Chenjie (puretoothbrush.com)

protesi mobili 3

Video aghjurnatu:

https://youtube.com/shorts/TC_wFwa0Fhc?feature=share


Tempu di Postu: 05-Jan-2023