Chì ci hè a cunnessione di a vostra salute orale à a vostra salute generale?

Avete mai dumandatu cumu a vostra salute orale affetta u vostru benessere generale?Da una età assai ghjovana, ci hè statu dettu di lavà i nostri denti 2-3 volte à ghjornu, u filu, è a bocca.Ma perchè ?Sapete chì a vostra salute orale indica u statu di tutta a salute generale?

A vostra salute orale hè assai più critica di ciò chì puderebbe ancu avè realizatu.Per prutegge noi, avemu bisognu di sapè nantu à a cunnessione trà i dui è cumu puderia affettà a nostra salute generale.

Ragione #1 Salute Cardiaca

I ricercatori di l'Università di North Carolina School of Dentistry cumminanu migliaia di casi medichi.Hè statu trovu chì e persone cun malatie di gomma eranu duie volte più probabili di avè un arrestu cardiacu.Questu hè chì a placca dentale sviluppata in a bocca pò influenzà u vostru core.

Una malatia di salute potenzialmente fatale chjamata endocarditis bacteriana hè cum'è a placca dentale, cum'è una malatia pulmonar obstructiva cronica.Sicondu l'Academia Americana di Periodontologia, e persone cun malatie di gomma sò duie volte più probabili di soffre di malatie cardiache.

Per vive più longu cù un core sanu, piglià assai cura di a vostra igiene dentale è a salute hè inevitabbile.

图片3

Ragione # 2 Inflamazioni

A bocca hè una strada per l'infezzione per entra in u vostru corpu.U duttore Amar di a Scola di Medicina di l'Università di Boston hà dettu chì l'infiammazione orale cuntinuu puderia causà micro-bacteria per entra in u sangue, pruvucannu inflammazioni in altre parti di u vostru corpu.

Inflammazione Crònica pò avè l'effettu di pruvucà i sustanzi chimichi è i proteini per avvelenà u corpu.Essenzialmente, una caviglia mal infiammata ùn hè micca prubabile di causà Inflammazione in a bocca, ma Inflammazione cronica derivante da a malatia di gengive pò causà o aggrava e cundizioni infiammatori esistenti in u corpu.

Ragione # 3 Cervellu è salute mentale

Healthy People 2020 identifica a salute orale cum'è unu di i principali indicatori di salute.Un bonu statu di a vostra salute orale vi aiuta cù u funziunamentu sanu di u vostru corpu è aiuta ancu à a cumunicazione cunfidenza, à custruisce boni relazioni umani è più.Questu aiuta ancu cù l'autoestima aumentata è una bona salute mentale.Una cavità simplice pò purtà à disordini di l'alimentazione, focu suave è depressione.

Siccomu a nostra bocca cuntene miliardi di batteri (boni è cattivi), libera tossine chì ponu ghjunghje à u vostru cervellu.Cume i batteri dannosi entranu in u sangue, hà u putenziale di viaghjà in u vostru cervellu, risultatu in a perdita di memoria è a morte di e cellule cerebrali.

Cumu prutegge a vostra salute orale è l'igiene?

Per prutege a vostra igiene dentale, pianificate cuntrolli dentali regulari è pulizie.Inseme cù questu, evite l'usu di tabacco, limità l'alimenti cù cibi è bevande ricchi di zuccaru, aduprate una spazzola di setole morbide è una pasta di denti fluorurata, usendu collutori per caccià e particelle alimentari lasciate dopu a spazzola è u filu.

Ricurdativi, a vostra salute orale hè un investimentu in a vostra salute generale.


Tempu di posta: Jul-07-2022