Chì prublemi ponu accade da una mala salute orale?

Infizzioni respiratorii

Sì avete infettatu o infiammate gengive chì i batteri ponu trasfirià in i pulmoni. Questu pò purtà à infizzioni respiratorii, pneumonia, o ancu bronchitis.

 Chì prublemi ponu accade da una povira salute orale

Demenza

Gums inflamati pò liberà sustanzi chì sò dannusu à i nostri cells.This di u cervellu pò purtà à a perdita di memoria chì hè u risultatu di a bacteria chì si sparghje à i nervi.

 Chì prublemi ponu accade da una cattiva salute orale1

Malatie Cardiovascular

Sì avete una mala salute orale, site in risicu di malatie cardiovascular. A bacteria da e gengive infettate entra in u sangue, è ponu causà l'arterie per custruisce a placca.Questu pò mette in risicu per un attaccu di cori.

 Chì prublemi ponu accade da una povira salute orale 2

Problemi di Prostata

Sì l'omi soffrenu di malatie parodontali ponu avè prostatitis.Sta cundizione provoca irritazione è altri prublemi di prostata.

Chì prublemi ponu accade da una povira salute orale5

Diabetes

I diabetici sò più prubabile di avè gengi infettati per quelli chì ùn anu micca diabete.Questu pò rende a diabetes difficiuli di cuntrullà per via di i livelli di zuccaru in sangue senza regulazione.A malatia di a gomma pò purtà à livelli di zuccaru in sangue più altu è questu pò mette una persona in risicu per sviluppà a diabetes.

Chì prublemi ponu accade da una cattiva salute orale4 

Infertilità

Pobre salute orale è infertilità in e donne sò ligati.Se una donna soffre di malatie di gengive, questu pò purtà à prublemi cù l'infertilità, è pò rende difficiule per una donna di cuncepisce o avè un gravidenza sana.

 Chì prublemi ponu accade da una cattiva salute orale6

Cancer

Una mala salute orale pò mette i pazienti in risicu per u cancru di rino, cancru pancreaticu o cancru di sangue.Inoltre, se i pazienti fumanu o usanu prudutti di tabacco, questu pò purtà à cancers orali o di gola.

 Chì prublemi ponu accade da una povira salute orale7

Artrite reumatoide

E persone chì anu a malatia di a gomma sò più probabili di avè l'artrite reumatoide.I batteri in a nostra bocca ponu aumentà a inflamazioni in u corpu, è questu aumenta u risicu di sviluppà l'artrite reumatoide.

 Chì prublemi ponu accade da una povira salute orale8

Malattia renale

A malatia renale hè un prublema di salute chì affetta i reni, u core, l'osse è a pressione di sangue.A malatia parodontale pò purtà à a malatia renale.I Pacienti cù a malatia di a gomma sò tipicamente un sistema immune più debule, è questu pò rende suscettibile à l'infezzione.Parechji pazienti chì anu una mala salute orale anu ancu malatie renali, è questu pò purtà à fallimentu renale si ùn hè micca trattatu.

 Chì prublemi ponu accade da una cattiva salute orale9

Cunsiglii per una bona igiene orale

  • Spazzola e passa i denti ogni ghjornu sceglite u spazzolino di alta qualità @ www.puretoothbrush.com
  • Evite di fumà o di utilizà qualsiasi prudutti di tabacco
  • Aduprate a bocca chì cuntene fluoru
  • Pruvate è stà luntanu da l'alimenti è e bevande chì cuntenenu assai zuccheru
  • Manghjate una dieta ben equilibrata
  • Eserciziu è cura di a vostra salute generale

Eccu u video di Pure toothbrush and floss:https://youtu.be/h7p2UxBiMuc


Tempu di Postu: Nov-02-2022